تمهیدات رای صنعت به منظور عبور از بحران برق و خاموشی کارخانجات

تمهیدات رای صنعت به منظور عبور از بحران برق و خاموشی کارخانجات

به اطلاع همکاران و مشتریان عزیز می رسانیم.
پس از فایق آمدن بر بحران کرونا و موفقیت نسبی تا این لحظه به منظور عدم توقف تولید در کارخانجات رای صنعت با حفظ حداکثری سلامت پرسنل محترم، این بار "در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" با توجه به عدم امکان تامین برق برای شرکت های صنعتی در مشهد، شاهد قطعی های بسیار گسترده و طولانی مدت برق در مجموعه کارخانجات رای صنعت از ابتدا خرداد ماه 1400شده ایم که باعث توقف های طولانی مدت تمامی واحدها در ساعات مختلفی از شبانه روز گردیده است. این قطعی برق کارخانجات به دفعات و بدون برنامه ریزی سازمان های زیر صلاح و اعلام به واحدهای تولیدی در مشهد صورت می پذیرد.
لذا شرکت رای صنعت توس همانند سایر واحد های تولیدی واقع در شهرک های صنعتی مشهد پس از جلسات متعدد با مدیران مرتبط شهرک های صنعتی و شرکت توزیع نیروی برق مشهد که نهایتا به هیچ گونه نتیجه اثر بخشی دست نیافته است. بر آن شده است تا تمامی تلاش خود را به منظور پشتیبانی از مشتریان محترم به منظور تامین قطعات یدکی و  تحویل به موقع محصولات تولیدی را داشته باشد.

از جمله تمهیدات رای صنعت به منظور مقابله با این بحران می توان به موارد زیر اشاره نمود.
- شارژ نسبی و مدیریت انبارهای مواد اولیه و محصولات از قطعات یدکی پر مصرف مشتریان
- مدیریت خط های تولیدی برای تامین قطعات فورس ماژور مشتریان 
- تلاش حداکثری در خرید فورس ماژور و راه اندازی دیزل ژتراتورهای برق برای تامین برق دستگاه های تولیدی و اداری در اسرع وقت
- تغییر شیفت های کاری واحد های تولیدی کارخانجات پس از مشخص شدن حدودی زمان قطعی برق برای کاهش تاثیرات قطع برق بر شیف های تولیدی

پیشاپیش از مشتریان محترم پوزش می طلبیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا کمترین تاثیر منفی در کیفیت و زمان تحویل قطعات و محصولات به مشتریان رخ دهد.
همیشه در کنار شما هستیم.

به روز رسانی: 13/05/1400

به اطلاع مشتریان محترم می رسانیم، با توجه به تلاش حداکثری به منظور رفع مشکلات و جلوگیری از توقفات به دلیل نوسان شدید برق و قطع مکرر و بدون هماهنگی آن در مجموعه کارخانجات رای صنعت، خرید و نصب و راه اندازی سری ژنراتور های برق 250 کیلووات تولید 2020 شرکت VOLVO در کارخانجات با موفقیت صورت پذیرفت و از این پس توقف تولید به دلیل قطع برق در کارخانه های تولیدی رخ نخواهد داد.

 


24 خرداد 1400